Opis
LOKALIZACJA - w Mellieha, ok. 1 km od centrum miasta, zaledwie 100 m do najbliższych barów i restauracji, w pobliżu htelu przystanek autobusowy i postój taxi, ok. 27 km od Valletta, ok. 14 km od Mdina, ok. 25 km. od lotniska
PLAŻA - ok. 1 km od hotelu, publiczna, piaszczysta, leżaki i parasole płatne.
HOTEL - 6-piętrowy hotel, 160 pokoi, 24h recepcja, lobby, windy, 3 restauracje, 3 bary
Płatne: pralnia, sklep, sala konferencyjna, sejf w recepcjiWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE - Typu Standard Studio dla 2 osób dorosłych z mozliwością dostawki dla dziecka
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja/ogrzewanie (sterowane centralnie), łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, aneks kuchenny, minilodówka, sejf (płatny), bakon/taras Inne dostępne pokoje:
Typu Studio Superior
Typu Apartament z 2 sypialniami
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 2 baseny ze słodką wodą, jeden z oddzielnym basenem dla dzieci (otwarte od stycznia do grudnia), jeden na dachu (dla dorosłych, 17+), parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, fitness/siłownia, basen kryty (czynny październik-maj), w wybrane wieczory w sezonie letnim muzyka na żywo
Płatne: sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna, bilard, pokój gierWięcej informacji o hotelu: https://lunaholidaycomplexmalta.com/
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.